List:       linux-guvenlik
Subject:    [Linux-guvenlik] Re: =?iso-8859-9?q?a=F0_=FCzerinde_g=F6r=FCnmez_olmak_m=FCmk=FCn_?=
From:       Yiğit_Kozan <yigitkozan () gmail ! com>
Date:       2013-02-13 18:12:06

trafi=F0ini izleyerek sana kar=FE=FD yap=FDlan bi brute force sald=FDr=FDs=
=FD var m=FD
anl=FDyabilirsin. bunun d=FD=FE=FDnda mitm veya benzeri yollarla trafi=F0in=
i izlemeye
=E7al=FD=FE=FDyorsa a=F0 ge=E7idinin mac adresini =F6=F0renerek (modemin al=
t=FDnda vb. yazar.
=FEifreden dolay=FD aray=FCze eri=FEemedi=F0inizi d=FC=FE=FCn=FCrsek). arp =
tablonuzu kontrol
edebilirsiniz. e=F0er bi anormallik varsa ve ayn=FD i=FEyerinde bu =FEekild=
davranan biri varsa =FCslerinize s=F6leyebilir ya da burna do=F0ru at=FDlac=
ak iyi
bir kafayla sorunu =E7=F6z=FCmlendirebilirsinz.

13 =DEubat 2013 13:57 tarihinde turgut kalfao=F0lu <turgut@kalfaoglu.com> y=
azd=FD: