List:       linux-guvenlik
Subject:    [Linux-guvenlik]  IPTABLES
From:       deneme isler <gerekli_isler () hotmail ! com>
Date:       2010-02-11 13:37:32

Selam,

İki ethernet interface var. eth1 WAN , eth0 LAN.

iptables ile belirli ip ler dışında tüm girişleri engellemek istiyorum. Yani

iptables -A INPUT -s ! 85.XX.XX.XX -j DROP

gibi..

Internet ayağından istediğim olmuş gibi görünüyor fakat LAN tarafından benim \
internete çıkan paketlerimin geri dönüşünü de engelliyor.

Yani interneti komple kesiyor. ( /etc/hosts.allow ve hosts.deny problemli o sebepten \
iptables ile geçici bir çözüm olarak yapmak istiyorum )

Kendi açtiğim bağlantıların devamlılığını nasıl sağlarım.

Teşekkür ederim.

Hotmail: Trusted email with powerful SPAM protection.