List:       linux-guvenlik
Subject:    [Linux-guvenlik]  firewallda engellenen bir siteye izin verme.
From:       haksoft () gmail ! com (haksoft at gmail ! com)
Date:       2008-06-04 13:56:22

Ubuntu server üzerinde dansguardian+squid kurulu firewall yapımız var.
Bimer=başbakanlık iletişim merkezi http://195.140.196.201/bimer
Bimer sitesinde işlem yapmamız gerekiyor. Bu siteye erişim serbest. Siteye
giriyoruz. kullanıcı adı ve şifremizi de giriyoruz. login oluyoruz sorun
yok. ama ilerde bir yerden sonra devam edemiyoruz.
modemden direk çıkınca sorun yok ama firewall'dan çıkınca sorun var. Ancak
engellemedin nereden kaynaklandığını bulamadım. squid'in log
dosyasında(/var/log/squid/access.log) yok dansguardian'ın loglarında da
(/var/log/dansguardian/access.log) yok. Tam olarak engellenme sebebini
nereden tespit edebilirim?
ip adresine direk dansguardian'dan izin verdim ama yine de olmadı.

--
Saygılarımla...
Hakan TOPTAŞ