List:       linux-guvenlik
Subject:    [Linux-guvenlik] =?windows-1254?q?=DDPTAL?=
From:       gul-9833 () hotmail ! com (=?windows-1254?Q?g=FClden_=FEent=FCrk?=)
Date:       2008-04-08 8:15:21

From: antalya@ofisnet.bizTo: linux-guvenlik at liste.linux.org.trDate: Tue, 8 Apr \
2008 11:14:08 +0300Subject: [Linux-guvenlik] Re: ClarkConnect

Bende insanların direk suçlu muamelesi görmesine karşıyım, bu hakkı size kim veriyor?
Ayrıca hangi amaçla bu şekilde bir yazı yazma gereği duydunuz? Hemde boyle bir \
ortamda.Bunu merak etmiyorum cvp vermeyiniz lütfen.
Bu tarz bir reklamdan ülkemizde çıkar sağlayabilecek 3 firma var.
Birisi benim şirketim ( bu ürünün Türkiye çözüm ortağıyız ? reklam olsun diye \
yazmadim ) diğer ikisi de yine bu ülkece cc in ürünlerini pazarlıyor. Ve bu üç \
firmanın da bu haberleşme ve bilgi paylaşımı kanalında bu tarz bir reklam yapmaya \
ihtiyacı yok.Clarkconnect in ise hiç yok.
Bu emaili yazan kişiye cvp veren kişi kurumsal kimlik ve başvuru adresimi belirtmiş \
de bu şekilde bir karalama yapılıyor.
Yada bu email üzerine bundan çıkar sağlayabilecek olan ben ve benim ürünü pazarlayan \
şirket yöneticileri burada evet cc iyidir gelin sizde alınmı demiş?

From: linux-guvenlik-bounces@liste.linux.org.tr [mailto:linux-guvenlik-bounces at \
liste.linux.org.tr] On Behalf Of Metin KARAKUŞSent: Tuesday, April 08, 2008 10:44 \
AMTo: linux-guvenlik at liste.linux.org.trSubject: [Linux-guvenlik] Re: ClarkConnect  \

Öyle bir durum yok. Zaten soruyu soran sahsıda tanımıyorum ancak bu tarz sorular ve \
yardım beklentilerini pek hoş karşılayamıyorum. Zira sistem yöneticileri (buna bende \
dahilim) bu tarz düşüncelere sahip kişilerle sürekli uğraşıyor. Onlar umursamaz \
tavırlarla yıkmaya calıstıkca siz toplamaya calısıyorsunuz.

Böyle bir soruya yarımcı olmak .Bir katile yardım etmek gibi bişey...

Ha ayrıca ben böyle birşey yapmak isteseydim.ipcop tabanlı endian'ı tercih ederdim.. \
İşte bu reklam sayılabilir.