List:       linux-guvenlik
Subject:    [Linux-guvenlik] linux anti virus ve spyware]
From:       alemmetin () gmail ! com (=?iso-8859-9?Q?Metin_KARAKU=DE?=)
Date:       2007-02-20 11:43:36

Hayır Windows içinde sürümleri var hatta en çok bilinenler onlar ama Linux
üzerinde çalışan ve Linux makinayı koruyan hatta daha önce dediğim gibi
Linux dosya sunucusunu-linux mail serveri ve Linux antivirüs gateway için
yazılmış olanlarıda var...

Örneğin alttaki adreste kaspersky sürümlerini inceleyin Windows ve Linux
için olanlar listelenmiş
http://www.kaspersky.com/product_list