List:       linux-guvenlik
Subject:    =?ISO-8859-9?Q?Re:_[Linux-guvenlik]_Dansquardian_ve_Squid?=
From:       yaneroz () gmail ! com (necip celepci)
Date:       2006-09-29 12:43:51

merhaba, ipcop kullanıyorum sorun yok ama bir iki sorum var.
1. internet kullanıcıları artınca örneğin 25-30 kişi aynı anda kullanınca
hem internet hemde ipcop yüklü makinam çok yavaşlıyor. internetin
yavaşlaması normal belki ama bu aşırı yavaşlık.
2. icop ta squid cache alanını yükseltmek mümkün mü? zararı olur mu?
3. ben kullanıcı tanımlayıp kullanıclar şifre yazarak internete girmelerini
istiyorum bunu yapabilmem mümkün mÜ?
şimdiden teşekkür ederim.