List:       linux-donanim
Subject:    [Linux-donanim]  Linux Virtual Screen Hk.
From:       Halid <halid () halid ! org>
Date:       2011-02-18 13:03:00

Merhabalar,

Özel bir kuruluş için kiosk çalışması yapmaktayım. Kiosk'a bağlı LCD
TV(HDMI) haricinde, 6 farklı ekrana birbirinden farklı ekran görüntü
göndermem gerekiyor. Görüntüyü Cat5 ile taşıyıp Cat5 To VGA Extender
cihazları ile monitöre giriş yaptırabiliyorum. Cat5 üzerinden gelen görüntü
sinyali VGA portuyla giriş yapıyor.

Ancak kiosk içerisinde bulunan miniPC'de tek ekran kartı var. Doğal olarak
sadece tek ekran çıktısı alabiliyorum. Bunun haricinde 6 farklı virtual
screen oluşturup farklı görüntüleri alıp monitörlere göndermem gerekiyor.
Bunun için yapılmış özel bir çözüm var mı bilmiyorum. Biraz araştırdım ama
çok maliyetli cihazlar çıkıyor.

Bu konuda çalışma yapanlar mutlaka vardır. Önerilerinizi bekliyorum :)

--
Halid Altuner ~ Co-Founder & Software Engineer at Kuluçka
w: halid.org