List:       linux-donanim
Subject:    [Linux-donanim] Re: linux destekli pda
From:       Zeki =?ISO-8859-1?Q?=C7atav?= <zcatav () gmail ! com>
Date:       2010-03-03 19:35:41

Çrş, 2010-03-03 tarihinde 13:37 +0200 saatinde, What you get is Not what
you see yazdı:

> Su ana kadar hic Nokia cihazim olmadi. N900 icin cok bir sey
> soyleyemeyecegim ama herhalde Nexus One alabiliyorsam N900 hic
> almazdim.
> N97 gibi ucuk fiyatlara satilan bir telefonu gordukten sonra...

Nokia kurumsal sorumluluklar ve teknik destek açısından benim
deneyimlerime göre en iyi firma (8110 dan başlayarak 4 nokia cihaz
kullandım, halen N70 iki telefonumdan biri). Bunlar dışında Motorola,
Alcatel, Iphone 3GS-kızımın- ve HTC (HTC Prophet halen kullandığım diğer
telefonum) kullandım. Halen kullandığım iki telefonda yaş haddinden
emekliliğe yaklaştı. Bende tek telefona dönüp yenilemeyi planlıyorum.
HTC Touch HD2, HTC Desire, Nokia N900 ve Iphone potansiyel adaylar. Eğer
ülkeye gelirse N900 ve Desire ilk sıradakiler, olmazsa HD2 veya Iphone
arasında seçim yapmam gerekecek. İşletim sisteminin linux bazlı olması,
linuxla senkronize olabilmesı (yada senkronizasyon için donanım, yazılım
bağımlılığı olmaması), OS güncellemelerini standart olarak sunması,
mümkünse açık kaynaklı ofis uygulamalarını içermesi gibi uçuk ve sonsuz
beklentilerim var. Ayrıca donanım için servis desteği de bildiğiniz gibi
çok önemli.
İyi çalışmalar.

--
Zeki Çatav