List:       linux-donanim
Subject:    [Linux-donanim] Re: Linuxla uyumlu uydu karti
From:       H.Ä°brahim YILMAZ <yilmaz () bilisimmarmara ! com ! tr>
Date:       2009-08-17 16:12:50

Merhaba,
Pinnaccle PCTV4ooe kullanıyorum HD desteklidir. Ama Türkiyede bulmanız
biraz zordur. Ayrıca kumandası ile lirc uyumlu değil. Kullanmak
isterseniz harici bir IR ile kullanmanız mümkün. Eğer satın almayı
düşünürseniz özel e-posta geçiniz.
Saygılar.
Pzt, 2009-08-17 tarihinde 19:02 +0300 saatinde, What you get is Not what