List:       linux-donanim
Subject:    [Linux-donanim] =?windows-1254?q?Intel_GMA_950_Gfx_Ekran_kart=FD?=
From:       erdalguclu () windowslive ! com (=?windows-1254?Q?Erdal_G=FC=E7l=FC?=)
Date:       2008-07-31 18:47:25

Merhabalar,

OpenSUSE 11 dağıtımında KDE 3,5.9 kullanıyorum.Asus F3FM 1,86 DR laptop`umda Intel \
GMA 950 Gfx 128 MB paylaşımsız ekran kartı var.

Firefox, kaffeine gibi programları çalıştırırken compiz`i devreye aldığımda görüntüde \
yavaşlamalar ve kesilmeler oluyor.

Bunun ekran kartı ile alakalı olduğunu düşünüyorum. Çünkü diğer sistemim ( Dual Core \
1,86 - 2 GB RAM ) yeterli.

Bu yetersizlikten kaynaklı bir sorun mu yoksa, ek sürücüler mi yüklemem gerekiyor ?