List:       linux-donanim
Subject:    [Linux-donanim] =?iso-8859-9?q?could_not_find_mount_media_hatas=FD?=
From:       kayhanky () gmail ! com (kayhan kaya)
Date:       2008-07-01 12:44:52

Merhaba Arkadaşlar,
Günlerdir uğraşıyorum ancak Pardus 2008 i kuramadım. CD yi önce 16X ardından
4X hızlarında iki kez yazdırdım. Doğruluğunu kontrol ettim. Güvenli kipte
yüklemeye çalıştım. Her defasında  ilk kurulum ekranından sonra
-->could not find mount media
     /bin/sh; can't access tty;job control turned off  hatası alıyorum.
Benzer hata mesajlarının başka linux sistemlerinde de alındığını öğrendim.
Donanımla ilgili bir sorun olduğu izlenimi edindim. Çözüm konusunda yardım
istiyorum.
Şimdiden teşekkür eder iyi günler dilerim.

Sistem bilgisi
İşlemci (CPU): AMD Athlon(tm) 64 Processor 3000+  Hız: 2.009,83 MHz
Toplam bellek (RAM):  528 MB
Ekran: NV34 [GeForce FX 5200]
DVD Writer ASUS