List:       linux-donanim
Subject:    [Linux-donanim] Re: =?iso-8859-9?q?Compaq_nc4400_cmos_=FEifresi?=
From:       malkocy () gmail ! com (ISTANBUL WEB DIZAYN)
Date:       2007-10-08 12:18:54

HP bütün notebooklarında bios şifresini ozel bir chip üzerinde tutuyor.
battery pack'ın takılı olduğu yerin hemen yakınında bir kapakcık olması
lazım orada bios pilini bulabilirsiniz o işinize belki yarayabilir ama onun
dışında servise gitmektenbaşka çare yok

29.09.2007 tarihinde Ahmet Yılmaz <alpim25 at gmail.com> yazmış:

> İyi Ramazanlar,
> Elimde compaq nc4400 notebook var. Ancak bios şifresini bir türlü
> geçemiyorum. Anakartında cmos pili veya reset jumper i var mı bilen
> var mı?
> İyi günler.

Yavuz Selim MALKOÇ
ISTANBUL Web dizayn Group