List:       linux-donanim
Subject:    [Linux-donanim] suse 10.1 kurdum ama .... ekran
From:       goksin.akdeniz () gmail ! com (Goksin Akdeniz)
Date:       2006-05-29 23:11:37

Pts 29 May 2006 22:59 tarihinde, yaşar tunçez şunları yazmıştı:
> Merhaba,
> sax2 -a yaptığımda vesa/ 800x600 çözünürlükte berbat bir masaüstü
> yapılandırması yaptı. Bu şekilde kullanmam mümkün değil.

Burada ufak bir hile önereyim bende işe yaramıştı sizinde işinizi görür
umarım. Sisteme root olarak girin ve xorg dosyanızıda "1024x768" yazın. Bunu
"800x600" her gördüğünüz satırda yazın. SDosyayı kayıt edin. Sistemi yeniden
başlatın.

> GPM yi devre dışı bırakmak için ne yapmalıyım?

Bu sorunun yanıtını bilemiyorum GPM aratıp açlışan süreçlerde kill ile
sonlandırabilirsiniz ama sonuçları hakkında bir bilgim yok.

Gökşin akdeniz aka Kandalf
www.linuxnet.com.tr
www.suse-tr.com