List:       linux-donanim
Subject:    [Linux-donanim] =?windows-1254?q?Canon_LaserBase_MF5650_s=FCr=FC?=
From:       borancicekli () superonline ! com (=?windows-1254?Q?Boran_=C7i=E7ekli?=)
Date:       2006-05-08 21:02:30

Merhaba,

1- Canon çok fonksiyonlu laser yazıcısı için (LaserBase MF5650) Linux sürücüsü \
varmıdır. Canon sitesinde Linux'un desteklenmediği yazıyor dolaysı ile sürücü yok. \
Mandrake 10.1 kurulu sürücüyü tanıtmam mümkün olmadı.

2- Sky star 2 tv kartını nasıl kuracağım. Donanımı tanıyor ama kuramadım.

3- Alkacatel sppedtouche adsl modemi tanıtamadım. o mgm.o dosyasının nasıl \
kurulacağını bilmiyorum bu konularda çok acemiyim. Açıklamaları izlemeye çalıştım ama \
pek iyi anlayamadım galiba.  Modem kurma menüsünde Türkiye yok. Herhangi bir ülkeyi \
seçsem olur mu?

Yardımlar için şimdiden çok teşekkürler
Saygılarımla.

Boran Çiçekli