List:       linux-cekirdek
Subject:    [Linux-cekirdek] (olmamasi gereken hata) modprobe: Can't open
From:       niyolist () yahoo ! com (Niyazi Elvan)
Date:       2005-12-06 17:13:45

  /usr/src/linux alt?nda

  make cloneconfig
  make modules_prepare

  deneyebilirsiniz. sadece bir öneri emin de?ilim ;)

Murat Koç <muratkoc@kivi.com.tr> wrote:

> Selamlar,

Merhaba,

> 2.4.27 kernel tree'sine backstreet ruby isimli bir patch ekledim.
> make dep
> make bzImage
> make modules
> make modules_install
> basamaklarindan sonra, initrd imajini cikarttim, ve gerekli dosyalari
> /boot'a atip grub konfigurasyonunu duzelttim.
>
> Fakat boot ederken
> modprobe: Can't open dependencies file
> /lib/modules/2.4.27-bruby/modules.dep (No,such file or directory)
> hatasi aliyorum, sonrasida malum Kernel Panic.
>
> Eksik olan nedir?

modüllerin yerleşmiş olduğundan emin olun ki yerleşmiş şeklinde durmuyor
burada.

versiyonları kontrol edin. make modules_install sonunda depmod işlemi yapar
oradaki kernel versiyonunuzu ve oluşan dizinin içeriğini kontrol edin.

--
Murat Koç
Kivi BiliÅŸim Teknolojileri

Niyazi ELVAN

Yahoo! Shopping
 Find Great Deals on Gifts at Yahoo! Shopping