List:       linux-ag
Subject:    [Fwd: [Linux-ag] ndiswrapper kablosuz
From:       goksin.akdeniz () gmail ! com (Goksin Akdeniz)
Date:       2006-01-21 13:51:00

Sizin dediğiniz sorunu bende ilk seferde yaşamıştım. Sorun sanırım yum içinde
yer alan bir hata olabilir. Ben bu hatayı bir iki defa aldım. Sonra YUMve
diğer paketleri terfi edince hata mesajıda ortadan kalktı.Eğer sorun oluyorsa
yum -t -y update komutunu kullanarak sistemi güncelleyin. Sonra yeniden
deneyin. Bende sorun böyle çözülmüştü. Umarım sizin de işinize yarar. Eğer
sorun yaşıyorsanız yum depolarını ve yum ile ilgili man sayfasına göz atın.

Gökşin Akdeniz
--
Ya kendimize bir yol bulacağız, ya da bir yol yapacağız.

Either we will find a way, or build one.
----
www.linuxnet.com.tr