List:       linux-ag
Subject:    [Linux-ag] Solaris ve MRTG
From:       abkadiroglu () yahoo ! com (ahmet burak)
Date:       2005-09-26 12:11:18

Merhabalar arkadaslar,
MRTG ile Solaris bir server in network, cpu, memory ve disk bilgilerini izlemek \
istiyorum. Network trafigini sorunsuz olarak izleyebilmeme ragmen cpu, memory ve disk \
izleme konusunda pek muaffak olamadim.
Sorun su ki, sadece solarisin snmpdx servisi ile ve sun.mib ve snmpdx.mib ile bu \
olayi gercekleyebilirmiyim. yoksa ilaveten net-snmp gibi extra bir programla ve bu \
programin mibleri ilemi halletmem lazim.
Kisaca boyle bir amac icin ne yapmam gerekir.

Simdiden tesekkurler...

Ahmet Burak

Yahoo! for Good