List:       linux-ag
Subject:    [Linux-ag] =?iso-8859-9?q?takvimi_olan_outlook_benzeri_ac=FDk_ka?=
From:       yucel.tasdemir () trt ! net ! tr (Yucel TASDEMIR)
Date:       2005-04-29 13:37:23

Selamlar arkadaslar....

Benim sizlere sormak istedigim sey su...

Acık kaynak kodla yazılmıs Exchange i destekleyen , aynı zamanda microsoftun outlooku \
gibi takvimi olan bir program biliyormusunuz?Ama buradaki puf nokta su.Takvim olacak \
ve takvime girilen bilgiler(randevular ve uyarılar) ,network uzerindeki diger \
kullanıclarla(Exchange de tanımlı) paylasılabilecek, x birisinin tanımına baksa \
kişilerde giris yapıp takip edebilecekler.

Mozilla ve thunderbird le denedim.bu programlar Exchange le baglantı kuruyor fakat \
takvimi yok.Takvim eklentisi var ama bunu beceremedim gibi....

Bildigiginiz baksa programlar var mı ? tesekkurler....

Yücel TAŞDEMİR

yucel.tasdemir@trt.net.tr <mailto:yucel.tasdemir@trt.net.tr>

TRT GENEL MÜDÜRLÜĞÜ

Tel: 0312 4904300/5729/1111