List:       linux-ag
Subject:    [Linux-ag] Tcpdump, ethereal, nmap vs.
From:       oizbat () gmail ! com (=?ISO-8859-9?Q?Osman_=DDZBAT?=)
Date:       2005-04-20 13:38:46

Enver Beyin belirttiği gibi ssh bağlantı isteği timeout oluyordu. Daha
önceden passive-mode ftp bağlanılabilen sunucuya bağlanılamamaya
başladı yani high portlar da bloklanmıştı.
Bugün problemi çözmek için iss'nın datacenterına gittiğimde ben hiçbir
değişiklik yapmadığım halde enteresan bir şekilde problem çözülmüştü
:-|

Teşekkürler