List:       kmail-devel
Subject:    Bug in view attachment
From:       Michael Brade <Michael.Brade () informatik ! uni-muenchen ! de>
Date:       2001-05-26 21:37:46

Hi!

There seems to be a bug in the view attachment feature of KMail. This mail is
an example. Click on the attachment and view it. You'll read the second
(wrong) version of the text. Save the attachment to the disk and view it with
e.g. less -> you'll get the first version.

version 1:
Diese Liste ist ein kostenloser Service der GWUP zur
Förderung von Diskussion und Meinungsvielfalt.
Die Liste wird nicht moderiert, wir bitten um Beachtung
der üblichen "Netiquette".

version 2:
Diese Liste ist ein kostenloser Service der GWUP zur
Fvrderung von Diskussion und Meinungsvielfalt.
Die Liste wird nicht moderiert, wir bitten um Beachtung
der |blichen "Netiquette".

Ciao,
  Michael

--

       Some operating systems are called `user friendly',
             Linux however is `expert friendly'.

["demo.msg" (message/rfc822)]