List:       kernel-janitors
Subject:    Gefeliciteerd, er is geld aan je gedoneerd
From:       adeboyejofolashade55 () gmail ! com
Date:       2022-03-29 22:29:40

Beste begunstigde,

 Je hebt een liefdadigheidsdonatie van ($ 10.000.000,00) van Mr. Mike Weirs=
ky, een winnaar van een powerball-jackpotloterij van $ 273 miljoen.  Ik don=
eer aan 5 willekeurige personen als je deze e-mail ontvangt, dan is je e-ma=
il geselecteerd na een spin-ball. Ik heb vrijwillig besloten om het bedrag =
van $ 10 miljoen USD aan jou te doneren als een van de geselecteerde 5, om =
mijn winst te verifi=EBren
 =

  Vriendelijk antwoord op: mike.weirsky.foundation003@gmail.com
 Voor uw claim.