List:       kde-linux
Subject:    [kde-linux] KDE en =?iso-8859-1?q?catal=E0=2E?=
From:       xavier mas <xaviermas () tiscali ! es>
Date:       2004-09-22 20:30:45

		Hola a tots!

	Estic cercant el KDE en català i no acabo de trobar-lo. Sembla que Softcatalà
tingui un projecte actiu per traduir-lo, però no sé si ja hi ha alguna versió
traduïda -jo faig servir la 3.2. Per altra banda, si hi ha alguna versió ja
traduïda (em sembla que alguna vegada la he trobada, però no sé on), perquè
Mandrake no la inclou en les seves distribucions?

	Salut,
--
Xavier Mas
---

¿Et sobren uns quants quilos després de l'estiu?
Prova els nostres productes i si no tens resultats et tornem els diners
Truca al 653 876 603 o informa-te'n a saludynutricion@tiscali.es