List:       kde-l10n-he
Subject:    Re: [kde-il] =?utf-8?b?16rXldeV15kg15HXp9eo15Qg16nXnCDXmdeV16DXmden?=
From:       Diego Iastrubni <elcuco () kde ! org>
Date:       2016-06-26 20:21:41

On Sunday 26 June 2016 21:36:03 Shai Berger wrote:

> אוקיי. השאלה היא איך עברת לפריסה רגילה -- כדי \
> שהסיפור שלי מקודם יעשה שכל, זה צריך להיות \
> בעזרת כלים של X -- לקרוא ממש ל־setxkbmap או משהו כזה. \
> את הטולקיטים אפשר להגדיר כך שיית ו לעצמם כל \
> מי י הגדרות, ואז, יכול להיות ששי וי ברמת ה־X \
> בלבד לא תופס. או שיכול להיות שהוא תופס, אבל רק \
> עבור תוכ ות שמתחילות לרוץ אחרי השי וי. או \
> שפדורה 23 זה כבר Wayland וכל הכללים  כתבו מחדש.

בעיקרון ב־24 אתה יכול לבחור הרצה של Wayland אבל רק \
בג ום... וגם שם זה  כה.  לצערי Wayland צריכה עוד ש \
תיים כדי שמשתמשים יכלו להשתמש בזה (עד לפ י כמה  \
חודשים לא הייתה אפילו תמיכה במסך מלא או OpenGL כי \
החלו ות היו ממוסכים מדי  מהחומרע).  קווה שגרסה \
הבאה עוד חצי ש ה תהיה שמישה למפתחים ומשתמשים \
אמיצים.

א י אברר איך לעשות את השי וי של הפריסה מתוך xterm, \
אתה צודק. לך תידע מה כלי  התצורה של KDE עושים.