List:       kde-i18n-sr
Subject:    Re: [Kde-i18n-sr] Amarok
From:       Часлав Илић <caslav.ilic () gmx ! net>
Date:       2009-11-28 9:12:37

[Attachment #2 (multipart/signed)]

[Attachment #4 (Text/Plain)]

> [: Slobodan Terzić :]
> Prvo, malo me muči poruka „Off" jer se koristi na više mesta. Da li bi
> nekako moglo da se, sa trentno raspoloživim sistemom, „udesi" da
> ponovljivo pojačanje bude „isključeno", a ekvilajzer „isključen"? Ili
> moram da prolazim Golgotu i predviđam tok jonskih struja (bugs.kde.org i
> dobra volja programera)? Ili pak tražim dlaku u jajetu? :)

Једини практичан начин да се овакве ствари \
реше јесте додавање контекста поруци, што \
значи — голгота :) Елем, није тако страшно, \
пошто могу и сам да бркнем у ко̂д Амарока. Само \
морам да припазим да не улетим усред смрза \
порука, ал' на http://techbase.kde.org/Schedules/Extragear каже да \
почиње 1. децембра. Дакле, сматрај проблем \
закљученим с твоје стране.

> Ili pak tražim dlaku u jajetu? :)

Што се мене тиче, граматика и стил има да буду \
под конац. Тако да овакве ствари обавезно \
пријављуј и убудуће.

Можеш да стављаш и коментар # >! contexts на такве \
поруке, тако ја радим док преводим, па се у неко \
доба навратим да их поубацујем у ко̂д.

> Drugo, da li bi nekome zasmetalo ako bih „što nije skorije pušteno"
> zamenio sa „skorije nepušteno"? [...] Smeta mi ovo prvo jer je predugačko,
> pa ako nema zamerki da skratim. :)

С моје стране нема, али ја скраћивања \
рефлексно одобравам и пре него што чујем шта \
се и на шта скраћује :) Тако да сачекај још мало, \
ако неко буде имао примедбу.

["signature.asc" (application/pgp-signature)]