List:       kde-i18n-nl
Subject:    [KDE-i18n-nl] Website
From:       Tom Albers <toma () kde ! org>
Date:       2012-10-28 23:34:59

Hoi,

Iemand heeft de website zodanig aangepast dat hij kapot is. Ik zal de site nu \
verplaatsen naar officiele KDE infrastructuur (tot nu toe draaide het bij KovoKs). \
Daarbij zal het thema veranderen in het stock KDE thema. Daarnaast zullen we de \
toegang even beperken tot KDE sysadmins, wie toegang wil hebben kan dan even een \
sysadmin bugreport indienen.

Graag mij even cc'en als er bezwaren zijn tegen het bovenstaande.

groetjes,

Tom Albers
KDE Sysadmin