List:       kde-i18n-nl
Subject:    Re: [KDE-i18n-nl] Documentatie "kdeglobals"
From:       Thom Castermans <thom.castermans () gmail ! com>
Date:       2011-11-24 8:18:42

[Attachment #2 (multipart/alternative)]

Hallo allemaal,

Hartelijk dank voor alle suggesties. In het specifieke geval van het datum
formaat is de API die werd genoemd zeker nuttig, maar helaas zijn er meer
waarden waarvan ons onduidelijk is wat deze precies voor gevolgen hebben.
Dit zijn dan vooral kleurwaarden. We zullen er eens goed voor gaan zitten,
instellingen wijzigen en kijken wat het effect is op vensters dan wel
kdeglobals.

Nogmaals hartelijk dank voor de goede en snelle reacties!

Groeten,
Thom

PS. Freek, het projectje is geen documentatie, maar we willen een
zogenaamde "Look and Feel" maken voor Swing die mooi integreert met de
Oxygen "Look and Feel" van KDE 4.

Op 23 november 2011 17:25 schreef Freek de Kruijf
<f.de.kruijf@gmail.com>het volgende: