List:       kde-i18n-nl
Subject:    Re: [KDE-i18n-nl] Petitie
From:       lafeber-dumoleyn2 <lafeber-dumoleyn2 () zonnet ! nl>
Date:       2011-10-21 6:57:53

[Attachment #2 (multipart/alternative)]

Dit is interessant. Maar wat me niet helemaal duidelijk is, is dit: je
kunt toch altijd een opensource OS op een computer die je koopt
installeren, hetzij naast, hetzij in plaats van Windows. Is het bezwaar
hier dat je wel voor Windows moet betalen maar het mogelijk niet wilt
gebruiken?
Zelf had ik er grote problemen mee dat ik bij het kopen van mijn laatste
computer Vista opgedrongen kreeg, terwijl ik dat absoluut niet wilde.
Maar je hebt geen keuze, Microsoft bepaalt wat goed voor je is ):
Hannie