List:       kde-i18n-nl
Subject:    Re: [KDE-i18n-nl] Hallo! [voorstelling Ruben Van Laerhoven]
From:       Freek de Kruijf <f.de.kruijf () gmail ! com>
Date:       2010-09-08 20:16:59

On Wednesday 08 September 2010 21:56:55 Antoon Tolboom wrote:

> Ik stuur de bijgewerkte .po bestanden ook gewoon naar Freek op.
> Dus tot zover geen verschil.
>
> Antoon Tolboom

En Hannie doet het ook zo. Het verschil tussen Jaap en de anderen is dat zij
de bestanden van de website halen, ze vertalen en dan naar mij opsturen.

Kristof (al en poos niets van gezien) en Rinse en ondergetekende, maar ook nog
anderen hebben autorisatie om de bestanden op de svn-server van KDE te zetten
en dan moet je ze daar ook vandaan halen. Bij documentatie moet je ook de
originele Engelse documenten hebben om de vertaalde documenten te kunnen
genereren. Al met al heb ik ruim 700MB aan KDE gegevens op mijn schijf staan.
Dat is dan allemaal nodig voor de Nederlandse vertaling.

--
vr.gr.

Freek de Kruijf