Op dinsdag 07 september 2010 08:53:30 schreef Redmar: > Beste KDE-vertalers, > > Een kubuntu-gebruiker heeft een foutje ontdekt in de plasma widget > devicenotifer (plasma_applet_devicenotifier in kdebase). Die string is > echter niet in dat pakket aanwezig en ik weet niet waar ik deze string > kan vinden. Na wat navraag op IRC hoorde ik dat jullie vrij eenvoudig op > kunnen zoeken in welk pakket een bepaalde string zich bevind, vandaar > dit mailtje. De exacte string is: > > "Blanko dvd+R", ik neem aan dat dat als "Blanko %s" oid in de vertaling > staat. > > Ik hoop dat dit de juiste plek is om zoiets naartoe te sturen, ik wilde > geen bugrapport indienen zonder dat ik wist in welk pakket de fout zat. > > Zouden jullie aan mij door kunnen geven in welk pakket die string zich > bevind zodat ik deze ook alvast in Kubuntu kan corrigeren? > > Alvast bedankt, > > Redmar > > Ubuntu Dutch Translators Hallo Redmar, Ik vermoed dat de fout in een van de desktop po-bestanden van kdebase of kdemultimedia zit. Wellicht kan Freek hier meer over vertellen. Groetjes, Rinse _______________________________________________ Kde-i18n-nl mailing list Kde-i18n-nl@kde.org https://mail.kde.org/mailman/listinfo/kde-i18n-nl