List:       kde-i18n-nl
Subject:    Re: [KDE-i18n-nl] Upstream vertalen
From:       Hannie <lafeber-dumoleyn2 () zonnet ! nl>
Date:       2010-08-06 10:30:18

Op 06-08-10 09:42, Rinse de Vries schreef:

> Upstream loopt altijd voor op LP, dus is het verstandiger om bestanden
> upstream te vertalen en daarna naar LP te exporteren, in plaats van andersom.
>
> Groetjes, Rinse

Als Koffice en alle andere kde-bestanden die nog niet volledig groen
zijn op https://translations.launchpad.net/ubuntu/maverick/+lang/nl/ al
volledig vertaald zijn bij KDE, dan zal dit volgens mij automatisch
geïmporteerd worden in LP; is het niet vandaag, dan misschien morgen.
M.a.w. dan hoef ik ze niet zelf te uploaden naar LP. Mijn taak zou er
dan uit kunnen bestaan dat ik de kde-bestanden die nog rood in de
grafiek hebben op genoemde maverick-pagina controleer op
l10n.kde.org/stats. Of is dat eigenlijk overbodig?
Groeten,
Hannie