List:       kde-i18n-nl
Subject:    Re: [KDE-i18n-nl] Verkeerde link
From:       "hannie () kde ! nl" <hannie () kde ! nl>
Date:       2010-08-01 13:27:47

[Attachment #2 (multipart/alternative)]

Op 01-08-10 00:40, Rinse de Vries schreef:

> Waar komt die link vandaan?
>
> Het archief van februari 2004 kun je op deze link vinden:
>
> http://lists.kde.org/?l=kde-i18n-nl&r=1&b=200402&w=2

Op onze nieuwe website, kde.nl, ben ik alle links aan het controleren.
De hierboven vermelde link komt uit de vertaalgids (Zie Doe mee!).
Een koppelteken alleen als het eerste woord een naam of acroniem is (een
acroniem is een woord dat eigenlijk een afkorting is): KDE-vertaling,
LDAP-adresboek, HTML-pagina, MS Word-document. /(meer info)
<https://mail.kde.org/pipermail/kde-i18n-nl/2004-February/000402.html>/,
/(nog meer)
<https://mail.kde.org/pipermail/kde-i18n-nl/2004-February/000415.html>,
de links zitten achter 'meer info' en 'nog meer'.
Ook de volgende link is niet meer geldig:
/http://i18n.kde.org/stats/doc/HEAD/nl/
Ik kan deze links natuurlijk in z'n geheel verwijderen, maar dan gaat er
toch informatie verloren.
Groeten,
Hannie