List:       kde-i18n-nl
Subject:    Re: [KDE-i18n-nl] Website status-update
From:       Bart Otten <bart.otten85 () gmail ! com>
Date:       2010-05-21 12:50:12

[Attachment #2 (multipart/alternative)]

Poef, dat overzetten is nog lastiger dan verwacht. Het lijkt er op dat de
boel nu onder controle is en stabiel op kde.nl (index.php). Ondertussen zij=
er enkele patches uitgebracht ivm de veiligheid. Deze moeten nog aangepast
worden voordat ik ze kan doorvoeren.

Vraag:
- Kunnen wij de release-notes van KDE 4.5 krijgen ter vertaling voordat ze
op kde.org staan? Dan kunnen we gelijktijdig onze vertaalde versie plaatsen
en dat heeft weer voordeel qua promotie.

Grz,
Bart

Op 19 mei 2010 13:53 schreef Jos Poortvliet <jospoortvliet@gmail.com> het
volgende: