List:       kde-i18n-nl
Subject:    Re: [KDE-i18n-nl] Website status-update
From:       Andre Somers <andre () familiesomers ! nl>
Date:       2010-05-19 7:40:52

On 19-5-2010 8:14, Jos Poortvliet wrote:

> Goed nieuws, heel cool. Ik vraag mij af of we er niet een beetje ruchtbaarheid
> aan moeten geven op een of andere manier, wat vinden jullie en heeft iemand
> ideeen over hoe?

Een .dot artikel moet mogelijk zijn lijkt me, maar daarmee bereik je
alleen nog maar de KDE-crowd. Misschien dat je tweakers.net of webwereld
kan triggeren? Probleem is dan wel dat je waarschijnlijk ietsje meer
moet bieden dan "we hebben onze site vernieuwd". Misschien samen laten
vallen met de release van 4.5?

André