List:       kde-i18n-nl
Subject:    Re: [KDE-i18n-nl] Oproep aan alle KDE-medewerkers
From:       Wesley Velroij <velroij () gmail ! com>
Date:       2010-04-21 16:56:01

[Attachment #2 (multipart/alternative)]

Ik ben eerder eens met punt van Jos, hoe Actief moet je zijn binnen de KDE
gemeenschap om daar op de lijst te staan, naja ik sta in iedere geval op de
donatie lijst. Maar ik ben helemaal niet actief ik draai nu zelfs geen Linux
meer omdat ik op school alleen Windows geleerd krijg wat behoorlijk saai is.

Op 21 april 2010 18:50 schreef Hannie <lafeber-dumoleyn2@zonnet.nl> het
volgende:

> Laat ik nog eens duidelijk maken wat het nut is van vermelding op de
> medewerkerspagina. Mensen die onze website bezoeken willen graag weten bij
> wie ze terecht kunnen met hun vragen. Zelf had ik ook geen idee met wie ik
> contact op moest nemen toen ik mij voor het eerst als vertaler aanmeldde.
> Zo
> kunnen er ook mensen zijn die iets willen weten over de maillijst of de
> website. Het lijkt mij dan prettig als zij zich kunnen richten tot de
> juiste
> persoon. Verder staat het elke kde-medewerker vrij of hij of zij vermeld
> [...]

[Attachment #5 (text/html)]

[...]
school alleen Windows geleerd krijg wat behoorlijk saai is.<br> <br><div \
class="gmail_quote">Op 21 april 2010 18:50 schreef Hannie <span dir="ltr">&lt;<a \
href="mailto:lafeber-dumoleyn2@zonnet.nl">lafeber-dumoleyn2@zonnet.nl</a>&gt;</span> \
het volgende:<br><blockquote class="gmail_quote" style="margin: 0pt 0pt 0pt 0.8ex; \
border-left: 1px solid rgb(204, 204, 204); padding-left: 1ex;"> Laat ik nog eens \
duidelijk maken wat het nut is van vermelding op de<br> medewerkerspagina. Mensen die \
onze website bezoeken willen graag weten bij<br> wie ze terecht kunnen met hun \
vragen. Zelf had ik ook geen idee met wie ik<br> contact op moest nemen toen ik mij \
voor het eerst als vertaler aanmeldde. Zo<br> kunnen er ook mensen zijn die iets \
willen weten over de maillijst of de<br> website. Het lijkt mij dan prettig als zij \
zich kunnen richten tot de juiste<br> persoon. Verder staat het elke kde-medewerker \
vrij of hij of zij vermeld wil<br> worden op deze pagina.<br>
Hannie Dumoleyn<br>
----- Original Message -----<br>