List:       kde-i18n-nl
Subject:    Re: [KDE-i18n-nl] Willen we een forum?
From:       Jaap Woldringh <jjh.woldringh () planet ! nl>
Date:       2010-03-13 19:56:11

Op zaterdag 13-03-2010 om 10:21 uur [tijdzone +0000], schreef Jos
Poortvliet:
> Nou ja overruled, bedenk dat een paar van ons hier al een paar jaar
> rondhangen. Je belofte om het forum tenminste een paar jaar te
> onderhouden is heel vriendelijk, en goede documentatie is nuttig, maar
> jij kan onder een bus komen en als niemand tijd heeft het over te
> nemen helpt documentatie ook niet.
>
> Zelf heb ik de internationale promo efforts ook al een keer bijna dood
> zien gaan, tot ik vorig jaar aan de slag ging om er weer leven in te
> brengen. Dat kost veel tijd en energie, en hoewel er aardig wat mensen
> helpen vraag ik mij soms ook wel af wat er zou gebeuren als er niet
> [...]

Ik sluit me helemaal aan bij Jos. Inderdaad loopt Jos al een hele poos
hier rond, langer dan ik, in ieder geval, en is hij naar mijn mening een
van de Mr. KDE's. Zo iemand, en ik ken er meer (weet van hun bestaan),
overrule je niet, en zeker niet door iemand die nog maar pas hier
aanwezig is, en mogelijk zelfs nog nooit van Jos heeft gehoord.
Jos en Rinse, en nog een paar, hebben enorm veel meegemaakt, en spreken
uit een hele hoge hoed vol ervaring.
Het is wel fijn dat er nieuw bloed bij is gekomen, en dat die veel
enthousiasme met zich meebrengen. Dat enthousiasme is kostbaar, en het
is eigenlijk ook wel een goed teken als het zich soms wat vergaloppeert.

:)

Jaap