List:       kde-i18n-nl
Subject:    Re: [KDE-i18n-nl] KDE.nl Alpha 1
From:       Hannie Lafeber-Dumoleyn <lafeber-dumoleyn2 () zonnet ! nl>
Date:       2010-03-02 14:45:44

Beste Bart,
Je kondigde wel KDE.nl Alfa1 aan, maar waar kan ik die bekijken?
Verder heb ik al lang geleden gemeld dat ik wel lid wil worden van het
team, maar dan niet voor de technische, maar de inhoudelijke kant. Dat
betekent dat ik b.v. wel mee kan helpen bij het vertalen van de tekst
en, zoals ik al diverse malen heb gezegd, de medewerkerspagina kan
bijwerken. Ik ben daar nog niet verder mee gegaan omdat ik geen rechten
heb om een pagina op de kde.nl-site te wijzigen.
Groeten,
Hannie