List:       kde-i18n-nl
Subject:    Re: [KDE-i18n-nl] Rechten kde-nl-site (voorstel Hannie)
From:       Rinse de Vries <rinsedevries () kde ! nl>
Date:       2010-02-23 10:48:34

In feite kan dat nu al binnen het drupal cms-systeem dat Tom opgezet heeft.

Ik ben het met Bram eens: we kunnen het beste in het bestaande cms-systeem een
eigen site opbouwen.
Een van de voordelen is dat we niet meteen onthand zijn als een van de
maintainers van de site wegvalt (zoals in het verleden wel gebeurd is).

Voordeel van drupal is dat bij kde.org templates gemaakt zijn die aansluiten
op de hoofdsite van kde.

Bijv. http://spread.kde.org/ maakt gebruik van hetzelfde thema als
www.kde.nl/drupal.