List:       kde-i18n-nl
Subject:    Re: [KDE-i18n-nl] Nieuwe KDE.nl
From:       Hannie <lafeber-dumoleyn2 () zonnet ! nl>
Date:       2010-02-22 14:48:10

Hoi Bart,
Je opzet ziet er goed uit. Ik hoop dat dat kopiëren van de
internationale website lukt, want dat vind ik een heel goed idee. Ook
het melden bij tweakers.net vind ik super.
Dan iets over het team: zoals je weet ben ik al begonnen met het
bijwerken van de medewerkerspagina, dus je mag me indelen in het team.
Inmiddels heb ik iedereen benaderd met de vraag of ze nog actief zijn
binnen kde.nl. Het blijkt dat dat bij de meesten niet het geval is. Ik
kan dus een heleboel schrappen (of verhuizen naar hall of fame).
Tegelijk moet ik gegevens verzamelen over nieuwkomers (zoals jij en ik).
Aan Rinse heb ik gevraagd of ik rechten kan krijgen om veranderingen aan
te brengen op de pagina. Daar heb ik nog geen antwoord op gehad. Ook al
zou het uiterlijk veranderen, dan nog kan ik alvast de nieuwe gegevens
op de medewerkerspagina zetten.
Met vriendelijke groeten,
Hannie