List:       kde-i18n-nl
Subject:    [KDE-i18n-nl] Fwd: Vertaalfoutje Digikam 1.1.0 (nl)
From:       Rinse de Vries <rinsedevries () kde ! nl>
Date:       2010-02-17 23:50:48

----------  Doorgestuurd bericht  ----------

Onderwerp: Vertaalfoutje Digikam 1.1.0 (nl)
Datum: dinsdag 16 februari 2010, 14:16:25
Van: Paul Matthijsse
Aan: rinsedevries@kde.nl

Dag Rinse,

ik zag je naam in het About-venster van Digikam 1.1.0, onder het tabje
Translation. Ik vond een hilarisch vertaalfoutje in de Showfoto-sectie
van Digikam. Open een raw, klik rechts op de tab Raw-decodering, dan
Witbalans. Bij Method kun je kiezen voor Camera, Auto en... Handleiding!
Moet vast een andere term zijn :-)

Met vriendelijke groet,
Paul Matthijsse
(nl-vertaler RawTherapee).