List:       kde-i18n-nl
Subject:    Re: [KDE-i18n-nl] Lokalize instellen
From:       Antoon Tolboom <atolboo () gmail ! com>
Date:       2010-02-04 16:53:14

Op woensdag 03 februari 2010 22:49:27 schreef Freek de Kruijf:

> Hoe staat het de protectie van die bestanden en hun mappen?
Al de mappen/bestanden hebben de eigenschp:
Gebruiker: mijn_gebruikernaam
Groep: users
Eigenaar: Kan lezen en schrijven
(en dit heb ik heel lang geleden op de lagere school geleerd)
> Als dat niets oplevert...
> Kun je een apart account aanmaken en daar alles nog eens overdoen?

En met jouw gegevens ben ik aan het prutsen geweest.
Even een kleine uitleg:
Ik heb een map "Vertaal" en daarin de mappen "KDE", "Pardusvertaal" en \
"Vertaaldatabase". In KDE zitten de *.po bestanden om te vertalen/nalezen.... etc.
In Pardusvertaal alle bestanden van http://svn.pardus.org.tr/uludag/  /trunk/ en \
/branches/ In Vertaaldatabase (met ondermappen ) alle messages van \
http://forum.pardus-linux.nl/index.php?topic=1578.0 Wanneer ik nu in de map  \
"Vertaal" een LEEG bestand maak met de naam aap.lokalize en ik start Lokalize en doe \
Project > Project openen en selecteer dan aap.lokalize Dan komt er in \
Projectoverzicht een hele mooi overzicht te staan van alle *.po bestanden in ALLE \
onderliggende mappen. Dus ZO kan het ook gaan werken.
Maar ik kan nog steeds GEEN nieuw project aanmaken.
Nu is mijn vraag: Welk  OS gebruik jij? (ik neem aan Suse maar je weet maar nooit)
Dan kan ik eventueel het kdesdk (rpm) bestand ontleden en controleren of de dames en \
heren van Pardus hun werk goed gedaan hebben. Eventueel zijn ze een bestand vergeten?
Ik gebruik Lokalize 1.0

Antoon Tolboom