List:       kde-i18n-nl
Subject:    Re: [KDE-i18n-nl] Wie is waar mee bezig?
From:       Antoon Tolboom <atolboo () gmail ! com>
Date:       2010-01-19 16:08:23

On Tuesday 19 January 2010 15:41:28 Freek de Kruijf wrote:
> L.S.
>
> Ik probeer even te recapituleren wie waar mee bezig is.
>

> Antoon Tolboom is bezig met messages/extragear-office/skrooge.po en
> messages/extragear-multimedia/amarok.po

Om in detail te treden:
Tot nu toe ben ik heel druk geweest met de Nederlandse vertaling van Pardus 2009.1
En met de vrijgave afgelopen vriijdag is daar de druk nu van de ketel.
En ze hebben er weer iets heel moois van gemaakt.
En nu ga ik mijn Pardus 2008 (KDE3) inruilen voor Pardus 2009.1 (KDE4.3.4)
En dus van KBabel naar Lokalize.
En daarna begin ik weer met het KDEvertaalfröbelen!!!!!!!

Antoon Tolboom