List:       kde-i18n-nl
Subject:    Re: [KDE-i18n-nl] =?iso-8859-1?q?Vertaaloverzicht_met_=E9=E9n_URL?=
From:       "Hannie" <lafeber-dumoleyn2 () zonnet ! nl>
Date:       2010-01-05 8:00:46

Zou het een idee zijn als één persoon het beheer van de overzichtslijsten op
zich neemt? Het zou dan wel van de discipline van de vertalers afhangen of
zoiets goed werkt. Zij zouden de beheerder regelmatig op de hoogte moeten
stellen van de vorderingen en de beheerder zou moeten bijhouden wat bij wie
is en voor hoe lang. Ik weet het, het is een hele klus, maar misschien is
het het proberen waard? Je zou ook kunnen denken aan het in mootjes hakken
van de overzichtslijst, b.v. a t/m e, f t/m j enz. En dat verdelen over
diverse beheerders.
Het is maar een idee.
Hannie