List:       kde-i18n-nl
Subject:    Re: [KDE-i18n-nl] Ik ben even uit de lucht.
From:       Jaap Woldringh <jjh.woldringh () planet ! nl>
Date:       2009-08-21 19:06:55

Op Friday 21 August 2009 20:55:13 schreef Antoon Tolboom:

> En wanneer deze experts tussen de 900 en 1300 Euro kosten, dan is dat geen
> optie.

Klopt.

> En dit is een juiste samenvatting.

Dank je.

> En door het uitgeven van ~40 Euro (na enig zoekwerk) aan een tweede schijf
> maakte ik nog enig kans op het slagen van de poging.

Inderdaad, niet veel maar toch.

> Deze SSD's zijn niet de oplossing en zullen ook problemen gaan geven.
> En dan zit het in een chip en kan je helemaal niet doen.

Je denkt maar aan één ding hè? :)

> Een ventilator (van het juiste ontwerp) is bijna geruisloos.

Mijn herriebak (zie andere post) heeft een geruisloze Zalman ventilator.
Was geruisloos, nu al lang niet meer ...
Die rot dingen slijten, helaas.

En geen ventilator is zo stil als geen ventilator.
Ik lijk Cruijff wel :)

Jaap