List:       kde-i18n-nl
Subject:    [KDE-i18n-nl] ToDo
From:       Kristof Bal <kristof.bal () gmail ! com>
Date:       2009-02-02 18:01:03

Hoi

Stable is terug in orde, en Freek heeft hem al terug bijgewerkt ;).

Nu stel ik een paar dingen voor waar we ons nu op kunnen concentreren.
Ik stel voor dat we de officiële modules nu even met rust laten, en
ons richten op andere dingen. Zoals ik het zie zijn er de volgende
hoofdvogels:

==GUI==
*kdevelop/ - is nu in beta-stadium
*kdevplatform/ hoort bij kdevelop

*digikam uit kde3 in /trunk/l10n-kde3

==DOC==
*konsole is zeer verouderd, prioriteit
*step_tutorials - is nodig voor de rest van step (Jaap?)
*De dingen in de pim -  "moeilijke" programma's
*Kopete - best ver vertaald, geen docbook
*KCModules in kdebase-runtime, workspace en apps

Ik heb ook de workflow voor docs vastgetesteld. Altijd in trunk
werken, en bij een release in stable de nieuwe dingen naar daar
kopiëren.

Ik wil hierbij niets opleggen of zo, het zijn gewoon ideeën van mijn kant.

Kristof