List:       kde-i18n-nl
Subject:    Re: [KDE-i18n-nl] kde-bijeenkomst?
From:       Adriaan de Groot <groot () kde ! org>
Date:       2009-01-29 13:01:00

On Wednesday 28 January 2009 10:41:19 am Rinse de Vries wrote:

> Okay, dan wordt het Nijmegen ;)
>
> Wie komen er allemaal?

Tot nu toe is de lijst:

<leeg>

Als richtlijn zou ik 14u in Coffyn aanhouden, dat is niet te vroeg en sluit
goed aan bij later biergebruik. Als de lijst niet-<leeg> wordt, dan kom ik
ook wel, zij het misschien niet voor heel lang.

--
Adriaan de Groot, KDE quality team, KDE4-Solaris
  http://solaris.kde.org/