List:       kde-i18n-nl
Subject:    Re: [KDE-i18n-nl] kde-bijeenkomst?
From:       Adriaan de Groot <groot () kde ! org>
Date:       2009-01-26 20:07:48

On Sunday 25 January 2009 12:12:32 Bram Schoenmakers wrote:
> [...]

Als Lentenaar verzet ik mij fel tegen dit soort historische misinformatie.
Tien jaar geleden is Lent door de Romeinse^WNijmeegse overweldigaar ingenomen,
waaruit de bekende spreuk afgeleid wordt "hic stetit frendens ..." enz. enz.

> Lijkt me leuk om ook een Nederlandse release party voor KDE 4.2 te hebben.
> Zondag lijkt me prima.
>
> Als locatie zou ik ook Eindhoven voor kunnen stellen maar heb niets beters
> voor te stellen dan een café in het centrum (alleen het historisch gehalte
> van Eindhoven is bedroevend laag).

Er is de "commanderie van Sint Jan" waar er een brouwerij en een
koffiegelegenheid en een restaurant gevestigd zijn. Alleen geen wireless. Met
uitzicht op Lent :)

Maar laten we vooral iets definitiefs aanwijzen.

[ade]