List:       kde-i18n-nl
Subject:    Re: [KDE-i18n-nl] kde-bijeenkomst?
From:       <rinsedevries () home ! nl>
Date:       2009-01-22 22:40:23

---- Kristof Bal <kristof.bal@gmail.com> schrijft:

> Prima idee, maar in welk land? :)

In Nederland :)
De plaats van de bijeenkomst is het liefst zo centraal mogelijk, dus dat zou ergens \
in Zuid-Nederland moeten worden.

> Als jeugdige Belg is het wel een beetje een probleem om er te geraken.
> Lent is echter blijkbaar een deel van Nijmegen, en dat is net als
> Amersfoort wel verantwoord om eens een daguitstapje van te maken met
> mijn ouders. Mijn vader is historicus, dus hij zal zich daar wel
> amuseren zeker?

Nijmegen is zeker de moeite waard voor een uitstapje. Ze hebben er zelfs een \
bierbrouwer in een oud klooster :) Amersfoort ben ik slechts enkele malen geweest, \
dus ken de historische waarde niet echt van die stad...

> Ik heb trouwens nog niemand van jullie in het echt gezien, dus het zou
> wel fijn zijn om dat eens mee te maken. Dan zou ik dat wel liefst zien
> gebeuren tijdens een schoolvakantie of zo, of een weekend?

Ik dacht zelf aan een zondag, bijv. zondag 1 februari.
Locatie kan bij iemand thuis zijn, in een gemeenschapslokaaltje, of in een \
horecagelegenheid. Kweetnie of iemand van jullie een goede locatie kent?

> Nu ja, ik ben wel voor!

Da's mooi!!