List:       kde-i18n-nl
Subject:    Re: [KDE-i18n-nl] kde-bijeenkomst?
From:       Kristof Bal <kristof.bal () gmail ! com>
Date:       2009-01-22 17:40:18

2009/1/21 Rinse de Vries <rinsedevries@home.nl>:
> Vorig jaar hebben we het al kort over gehad: word het geen tijd voor een
> kde-bijeenkomst?
> Nu we bij kde-nl weer de nodige aanmeldingen en actieve vrijwilligers hebben
> en met kde 4.2 op komst is het wellicht een idee om ergens in het land samen
> te komen, de uitgave van 4.2 te vieren en over de toekomst van kde-nl te
> praten.

Prima idee, maar in welk land? :)

Als jeugdige Belg is het wel een beetje een probleem om er te geraken.
Lent is echter blijkbaar een deel van Nijmegen, en dat is net als
Amersfoort wel verantwoord om eens een daguitstapje van te maken met
mijn ouders. Mijn vader is historicus, dus hij zal zich daar wel
amuseren zeker?

Ik heb trouwens nog niemand van jullie in het echt gezien, dus het zou
wel fijn zijn om dat eens mee te maken. Dan zou ik dat wel liefst zien
gebeuren tijdens een schoolvakantie of zo, of een weekend?

Nu ja, ik ben wel voor!

Kristof