List:       kde-i18n-nl
Subject:    Re: [KDE-i18n-nl] kde-bijeenkomst?
From:       Jos Poortvliet <jospoortvliet () gmail ! com>
Date:       2009-01-22 3:10:48

2009/1/22 Adriaan de Groot <groot@kde.org>:

> Ja, goed idee. KDE 4.2. komt volgende week uit; je zou voor of net na FOSDEM
> iets kunnen doen -- of het uitzingen tot de lente als we fijn buiten samen
> kunnen komen. Ik kan bij goed weer mijn tuintje in Lent aanbieden, maar dat is
> niet enorm centraal.

Ik kan mijn tuintje in Amersfoort aanbieden. Een stuk meer centraal,
al is het wel een stukje lopen van station (maar ik wil gerust wat
mensen oppikken bij station).

Ik zou een flinke schoonmaak moeten houden, en beschik niet over het
benodigde meubilair en serviesgoed, da's wel een issue...

gr

Jos P