List:       kde-i18n-nl
Subject:    Re: [KDE-i18n-nl] Schaduw
From:       "Jos Poortvliet" <jospoortvliet () gmail ! com>
Date:       2008-12-24 21:09:56

On 12/24/08, Rinse de Vries <rinsedevries@kde.nl> wrote:
> Op woensdag 24 december 2008, schreef Freek de Kruijf:

SNIP

> Hierbij een schermafdruk, dat zegt altijd meer dan 1000 woorden :)

Oei, wat is dat SNOEILELIJK zeg... Eerst de blauwe windeco van suse
11.1, en dan nog die ranzige bug in het config scherm van de
windeco's...

BRRRRRR

Tussen haakjes everybody - binnen enkele uren begint de eerste
kerstdag, en in het kader van de schone kerstgedachte wens ik jullie
allemaal een goed vreetfestijn met vrienden en/of familie en/of
huisdieren (want laten we eerlijk zijn, wat is het anders?).